Změna velikosti písma

Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30
Sběr vyřazených elektrospotřebičů
31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
Poklady Jana Rosáka - náhradní termín akce
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
Drobečková navigace

Úvod > Městský úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na městském úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí a středa 07:00 - 16:30

  2. Telefonické podání+420 412 381 224
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu info@mesto-chribska.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Městský úřad Chřibská, Chřibská 197, 407 44 Chřibská.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na městském úřadě v úředních dnech a hodinách:


pondělí a středa 07:00 - 16:30

Telefonické podání: +420 412 381 224
Poštou na adresu Městský úřad Chřibská, Chřibská 197, 407 44 Chřibská
Elektronicky na e-mail: info@mesto-chribska.cz  (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: xcsa38b
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na městském úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti městského úřadu či města jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu městského úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na městském úřadě
  • Poštou na adresu Městský úřad Chřibská, Chřibská 197, 407 44 Chřibská.
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • městský úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že městský úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazebník

Položka

 Sazba

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)jednostranná

2,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny oboustranný (formát A4)

4,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3)jednostranná

4,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A3)oboustranná
fotokopie nebo výtisk z tiskárny barevný navíc jednonásobek ceny 

 8,00 Kč
   

legalizace 30,00 Kč
vidimace 30,00 Kč

Formuláře